Noul logo al brandului de ţară al României, cu sloganul "Explore the Carpathian Garden", a rulat, joi seară, pe reclamele publicitare din timpul meciului de fotbal dintre Dinamo Bucureşti şi Hajduk Split, partidă din cadrul preliminariilor Europa League.
Logo-ul campaniei pare să fie inspirat dintr-un simbol care circulă pe internet şi care poate fi cumpărat cu doar 250 de euro, în timp ce Ministerul Turismului a cheltuit 850.000 de euro cu lansarea brandului de ţară.
Mai citiţi şi:
Udrea despre noul brand de ţara: Este o nouă imagine a României sub forma unui slogan şi a unui logo, deci un scris
Brandul turistic a putut fi văzut de cei aproximativ 10.000 de spectatori prezenţi pe stadionul "Ştefan cel Mare" din Capitală. În centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund, parcă scris de mână, fiecare literă fiind colorată în două-trei nuanţe de verde. Semnul diacritic al literei "â" este colorat cu nuanţe de galben şi portocaliu.
Deasupra logo-ului, în partea dreaptă, apare un element grafic asemănător unei frunze de-a lungul unei ape curgătoare, care seamănă izbitor cu cel al Change Transport.