O bucureşteancă îi acuză pe operatorii firmei Vodafone că i-au prelungit abonamentul la telefon pentru încă doi ani, prelevându-se de un discount oferit pentru vechimea contractului. Sursa: CODRIN PRISECARU
O pensionară din Capitală, Mariana G., îi acuză pe operatorii firmei de telefonie mobilă Vodafone că i-au prelungit abonamentul la telefon, pe o perioadă de încă doi ani, fără voia ei.
Aşa că în momentul în care a dorit să închie contractul pentru a se muta la altă firmă, femeia susţine că i s-a spus că nu se poate. Aceasta spune că atunci când a cerut să i se prezinte dovada că a fost de acord cu prelungirea contractului, a fost refuzată.
De cealaltă parte, oficialii companiei Vodafone spun că au obţinut acordul verbal, prin telefon, de prelungire a abonamentului şi că au probe care le susţin spusele.
Însă reprezentanţii organizaţiilor care se ocupă de protecţia consumatorilor o sfătuiesc pe femeie să depună o reclamaţie împotriva firmei de telefonie la comisariatul lor local, o nouă lege intrată de curând în vigoare oferind mai multe drepturi consumatorilor în relaţia cu firmele de telefonie.
Un euro reducere pentru fidelitate
La începutul lunii iulie, Mariana G. a mers la un magazin Vodafone ca să-i anunţe că peste o lună i se încheie contractul la telefon şi nu doreşte prelungirea acestuia. Însă a avut parte de o surpriză.
"Mi s-a spus că acest lucru nu este posibil nici acum, nici în următorii doi ani şi că am fost sunată de un operator de-al lor să-mi spună că-mi oferă un euro reducere pe lună la convorbirile din străinătate pentru că am abonament la ei din 1991 şi că, acceptând acea ofertă, am acceptat şi prelungirea contractului pe încă doi ani", povesteşte cu indignare bucureşteanca, adăugând că nu ar fi acceptat acea reducere dacă i s-ar fi spus ce înseamnă.
"Nu