Amazon, cel mai mare retailer online din lume, a lansat o nouă variantă mai ieftină a Kindle, cititorul său de cărţi electronice, care costă 139 de dolari, pe care compania vrea să-l transforme în produs de masă, relatează Reuters. Retailerul doreşte să ajungă din urmă Apple, a cărui tabletă PC, care poate fi folosită şi ca e-reader, câştigă din ce în ce mai mult teren, fiind vândută în peste 3 milioane de exemplare de la lansarea din primăvară. Amazon a lansat de asemenea a treia generaţie a Kindle, mai mic decât celelalte modele, care costă 189 de dolari. Compania nu a dat detalii despre unităţile vândute, dar reprezentanţii Amazon spuneau săptămâna trecută că vânzările Kindle s-au triplat după ce preţul dispozitivului a fost redus la 180 de dolari de la 259 de dolari în această lună.
Amazon, cel mai mare retailer online din lume, a lansat o nouă variantă mai ieftină a Kindle, cititorul său de cărţi electronice, care costă 139 de dolari, pe care compania vrea să-l transforme în produs de masă, relatează Reuters. Retailerul doreşte să ajungă din urmă Apple, a cărui tabletă PC, care poate fi folosită şi ca e-reader, câştigă din ce în ce mai mult teren, fiind vândută în peste 3 milioane de exemplare de la lansarea din primăvară. Amazon a lansat de asemenea a treia generaţie a Kindle, mai mic decât celelalte modele, care costă 189 de dolari. Compania nu a dat detalii despre unităţile vândute, dar reprezentanţii Amazon spuneau săptămâna trecută că vânzările Kindle s-au triplat după ce preţul dispozitivului a fost redus la 180 de dolari de la 259 de dolari în această lună.