Le Figaro titrează pe prima pagină: „Volkswagen, PSA, General Motors, Nissan: China, El Dorado al industriei automobile mondiale”. Les Echos scrie: „Volkswagen, mai solid ca niciodată”. Les Echos publică un articol destul de consistent despre Dacia, care a devenit pionierul low-cost-ului din industria de automobile. În Le Figaro, un articol despre vizita preşedintelui Nicolas Sarkozy în Andorra: „Sarkozy salută progresele Andorrei în materie fiscală”. Corriere della Sera, scrie despre ruptura principalului partid de guvernământ, Partidul Poporului Libertăţii: „Premierul Berlusconi, lider al partidului, îi cere lui Gianfranco Fini să lase preşedinţia Camerei Deputaților”. „34 de deputaţi sunt gata să constituie un nou grup”, titrează La Repubblica despre acelaşi subiect. Presa europeană se interesează astăzi în mod deosebit de industria auto mondială, care cunoaşte o dinamică fără precedent ca urmare a pieţei chineze. Cotidianul conservator Le Figaro titrează pe prima pagină: „Volkswagen, PSA, General Motors, Nissan: China, El Dorado al industriei automobile mondiale”. Constructorii au profituri fără precedent pe cea mai mare piaţă din lume. Şi Les Echos scrie despre industria auto, dar se focalizează pe Volkswagen, compania germană care afişează un profit în prima jumătate a acestui an de 1,8 miliarde de euro: „Volkswagen, mai solid ca niciodată”. Pentru prima dată, piaţa chineză a devenit principala piaţă de desfacere a automobilelor, devansând Statele Unite. Acum 5 ani, China era a cincea piaţă de desfacere, iar acum este lider mondial. Cât despre creşterea impresionantă a companiei Volkswagen, aceasta se ridică la 46% în prima jumătate a anului. Volkswagen este prima companie occidentală care s-a instalat în China, în 1984. Beneficii extraordinare afişează şi celelalte două mărci ale grupului, Audi şi Skoda. Presa franceză scrie şi despre Dacia, marca low-cos