După ce brandul de ţară a revoltat întreaga opinie publică, a venit rândul ca cele trei elemente de bază ale logoului turistic, frunza, izvorul şi munţii, alături de prezenţa Elenei Udrea la Shanghai să stârnească un val de nemulţumiri în gândirea naţionalistă a tribunului Vadim Tudor, potrivit realitatea.net.
"Unde e turismul de masă? Unde se duc bătrânii, copiii? Vine Elena Udrea... şi cine e Udrea? Am înţeles că dă cu mopul. Ea este juristă? Poate guristă. Pe cine punem noi la Turism? Ce experienţă are această Elena Udrea, soţia lui Dorin Cocoş?", a spus Vadim Tudor, la Realitatea TV.
Atacul la adresa ministrului Turismului nu se opreşte, însă, aici. "Iată unde se duc banii FMI-ului: o reclamă de 200 de euro de pe internet. Mai bine îl punea pe Sorin Frunzăverde. Cei peste 1 milion de dolari înseamnă deturnări de fonduri europene. Nu vreau să ajungem insolvabili, pentru că suntem deja într-o fundătură istorică, dar să nu ne mai dea nimeni nici un ban şi să ne scoată din UE, unde am intrat greu, dar am putea să ieşim foarte uşor", continuă Vadim Tudor.
Nici modul de promovare a turismului nu pare să-i fie pe plac liderului PRM. "Aşa se promovează turismul? Îl plimbă pe Năstase ca pe sfintele moaşte. Cred că şi el este jenat în situaţia asta", adaugă Vadim.
"Nu e ţară mai frumoasă decât România. Dumnezeu a ales ca vena jugulară, care este Dunărea, să se verse aici, sub ochii noştri, în Marea Neagră. Poate şi de aceea avem un destin pe undeva funerar. Pentru că Dunărea izvorăşte din Munţii Pădurea Neagră", încheie Vadim.
După ce brandul de ţară a revoltat întreaga opinie publică, a venit rândul ca cele trei elemente de bază ale logoului turistic, frunza, izvorul şi munţii, alături de prezenţa Elenei Udrea la Shanghai să stârnească un val de nemulţumiri în gândirea naţionalistă a tribunului Vadim Tudor, potrivit realitatea.net.
"Unde