Cotidianul conservator Le Figaro titrează pe prima pagina Wolkswagen, PSA, General Motors, Nissan : China, El Dorado al industriei mondiale de automobile. Constructorii afişează profituri fără precedent pe cea mai mare piaţă din lume. În Europa însă, vânzările Dacia sunt un adevărat succes mai ales că automobilul low-cost nu este unul nou, scrie tot presa franceză,.
Cotidianul conservator Le Figaro titrează pe prima pagina Wolkswagen, PSA, General Motors, Nissan : China, El Dorado al industriei mondiale de automobile.
Constructorii afişează profituri fără precedent pe cea mai mare piaţă din lume. Şi Les Echos scrie despre industria auto dar se concentrează pe Wolkswagen, compania germană care afişează un profit în prima jumătate a acestui an de 1,8 miliarde de euro.
Wolkswagen mai solid ca niciodată. Pentru prima dată, piaţa chineză a devenit principala piaţă de desfacere a automobilelor, devansând Statele Unite. Acum 5 ani China era a 5-a piaţă de desfacere iar acum este lider mondial. Cât despre creşterea impresionantă a companiei Wolkwagen - aceasta se ridică la 46 % în prima jumătate a anului.
Wolkswagen este prima companie occidentală care s-a instalat în China, în 1984. Beneficii extraordinare afişează şi celelalte două mărci ale grupului Audi si Skoda.
Cotidianul Les Echos publică un articol destul de consistent despre Dacia, marca low cost a companiei franceze Renault, principalul producător de automobile din România.
Dacia a devenit pionierul low-cost-ului din industria de automobile. Lansat în 2004 modelul Logan a devenit simbolul automobilului low-cost pe pieţele occidentale şi a contribuit la difuzarea numelui constructorului român de automobile.
Destinată în special pieţei din Europa de Est şi din Brazilia, Dacia i-a cucerit repede pe occidentali ca urmare a raportului desosebit de avantajos calitate-preţ. Azi marc