Prăfuită, aşa a fost lansarea brandului turistic al României la Expoziţia mondială 2010, spune jurnalistul OVIDIU NAHOI prezent la Shanghai. “Totul a părut o montare pentru a-l pune pe ministrul dezvoltării şi turismului într-o anumită postură pentru a putea fi promovată după aceea la televiziune pentru interese politice interne”
Prăfuită, aşa a fost lansarea brandului turistic al României la Expoziţia mondială 2010, spune jurnalistul OVIDIU NAHOI prezent la Shanghai. “Totul a părut o montare pentru a-l pune pe ministrul dezvoltării şi turismului într-o anumită postură pentru a putea fi promovată după aceea la televiziune pentru interese politice interne”
Ascultă comentariul lui OVIDIU NAHOI, redactor şef Foreign Policy România (audio) Tema zilie, 30 iulie
Prăfuită, aşa a fost lansarea brandului turistic al României la Expoziţia mondială 2010, spune jurnalistul OVIDIU NAHOI prezent la Shanghai. “Totul a părut o montare pentru a-l pune pe ministrul dezvoltării şi turismului într-o anumită postură pentru a putea fi promovată după aceea la televiziune pentru interese politice interne”
Prăfuită, aşa a fost lansarea brandului turistic al României la Expoziţia mondială 2010, spune jurnalistul OVIDIU NAHOI prezent la Shanghai. “Totul a părut o montare pentru a-l pune pe ministrul dezvoltării şi turismului într-o anumită postură pentru a putea fi promovată după aceea la televiziune pentru interese politice interne”
Ascultă comentariul lui OVIDIU NAHOI, redactor şef Foreign Policy România (audio) Tema zilie, 30 iulie