Ne laudam ca in comunism litoralul romanesc era plin de suedeze blonde cu ochi albastri. Mai asteptam putin sa vedem ce succes avem acum cu frunza "verde de albastru".
In trecut, nu prea am avut succes cu "Eterna si fascinanta Romanie". Sa nu mai pomenim "Romania, land of choice", o alta campanie esuata de promovare a plaiurilor mioritice.
Daca as fi intrebat ce punem ca logo al Romaniei, as pune fetele frumoase de pe la noi. Chiar presedintele autoritatii palestiniene spunea de curand ca studentii din tara sa nu pleaca din Romania doar cu o diploma, ci si cu o nevasta frumoasa.
La ce avem in tara, am avea sanse mult mai mari sa atragem turisti daca am pune drept logo cateva donmisoare. Slava Domnului, e de unde! Aici chiar e "Land of choice". Am avea mai mult succes decat cu o frunza copiata de pe Internet care mai costa si multi bani.
Acum cativa ani, cand a venit Myke Tyson cu iahtul pe litoralul nostru, la televizor au fost cateva zile la rand interviuri cu "fetitele" care i-au tinut companie la petrecerea privata si in pat. Chiar era un motiv de mandrie ce merita discutat zile la rand.
Actorii scapatati care na incantau prin filmele din anii '90 vin si ei mereu prin Romania, dornici de aventuri noi alaturi de "folcloriste". Aceleasi "folcloriste" care erau livrate in camera unor arbitri straini, acum mai multi ani, pe la Piatra Neamt, inaintea unui meci de fotbal.
Unii straini pleaca si cu cate o nevasta de pe la noi. Acum cativa ani, marele Van Damme chiar si-a luat si o chelfaneala bonus intr-un club din Bucuresti.
Nici frunza nu ar trebui sa lipseasca din imagine. Ce va fi mai important pentru unii : cand cade frunza. E semnul ca trebuie sa vina in Romania, la "folclor". Atunci sa te tii afluenta de turisti in Romania!
"Gradina Carpatilor" este Valea Prahovei. Cam