Partea de creaţie a brandului turistic al României a costat 94.600 de euro, diferenţa până la 900.000 de euro însemnând cercetările de piaţă, a anunţat sâmbătă Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT), potrivit Mediafax.
Potrivit sursei citate, pentru realizarea brandului ""Explore the Carpathian garden"" a fost efectuată o cercetare de piaţă în România şi cele 8 pieţe principale pentru turismul românesc, respectiv Germania, Marea Britanie, Italia, Rusia, Austria, SUA, Franţa şi Ungaria.
Cercetarea a fost atât calitativă cât şi cantitativă şi a cuprins 10.800 de interviuri telefonice, 90 interviuri directe, 2 focus-grupuri, 5 workshop-uri şi 3 branding council-uri.
Citeşte toată controversa privind brandul turistic al României:
AUDIO Preşedintele firmei THR, spaniolul Bordas: „Frunza este creaţia noastră“
Consorţiul care a creat brandul de ţară: Similitudinea frunzei din logo este accidentală
VIDEO Cum şi-au construit brandurile ţări ca Polonia, Rwanda şi Germania
Elenei Udrea i-a căzut frunza la Shanghai
Ce alternative avea Udrea pentru brandul de ţară
Anchetă pentru „Frunza lui Udrea”
Fiasco la lansarea brandului României de la Expo 2010 Beijing: imaginea României, promovată pe stil vechi
Laszlo Borbely: Pe lângă un brand turistic, trebuie să avem drumuri şi servicii