În timp ce furnizorul E.ON Gaz şi-a închis toate ghişeele pentru plata facturilor, clujenii fiind nevoiţi să apeleze la bănci, Compania de Apă Someş (CAS) acţionează în sens invers.
Până acum, facturile de apă nu puteau fi achitate decât la sediul CAS sau prin intermediul băncilor, însă, începând de luni, compania va deschide mai multe ghişee (foto) în clădirea Camerei de Comerţ de pe strada Horea din Cluj-Napoca. Sunt vizaţi mai ales clienţii CAS din zona centrală şi a gării. Purtătorul de cuvânt al CAS, Lucian Croitoru, a informat că noile ghişee pentru plata facturilor, care vor fi deschise începând de luni, în sediul Camerei de Comerţ de pe strada Horea, sunt destinate clienţilor din zona centrală şi din cea a gării. “Am decis să înfiinţăm ghişeele pentru că în aceste zone majoritatea proprietarilor nu aparţin de nici o asociaţie de proprietari şi deci nu are cine să se ocupe să le achite facturile. Sunt persoane fizice care locuiesc în case vechi şi îşi achită factura pe cont propriu. Mai sunt şi proprietari organizaţi în comitete, structuri care nu au personalitate juridică. Asta înseamnă că unul dintre proprietari este desemnat să adune toate facturile şi să vină apoi la sucursala noastră pentru a le achita. Alte mijloace de a plăti facturi nu au, pentru că, de regulă, aceste persoane nu lucrează cu băncile şi atunci era firesc să încercăm noi să le facilităm accesul pentru plata facturilor de apă”, a precizat Croitoru. în prezent, facturile de apă pot fi plătite doar la sediul CAS de pe Bd. 21 Decembrie sau prin bănci. “în cartiere precum Mărăşti, Mănăştur, Gheorgheni sau Zorilor plata facturilor este asigurată prin intermediul asociaţiilor de proprietari, deci aici nu este nevoie să avem puncte de lucru. în schimb, case vechi, ai căror proprietari nu fac parte din nici o asociaţie, există în Iris sau Dâmbul Rotund. Cel mai probabil, pe viitor vom mai d