Suntem un popor care arde la flacăra violet în campanii electorale şi pentru care „tăiatul frunzei la câini” este o ocupaţie de bază, astfel că prezenţa obiectului vetimentar care l-a contrariat pe Adam în logo-ul turistic al României nu era chiar un capăt de ţară.
Că funzuliţa creionată de un designer poate fi luată la doi lei de pe Internet şi este cumpărată cu aproape un milion, asta ţine mai degrabă de fabulospiritul ”land of choice”.
Frunza verde, cu nuanţe portocalii, de scandal, făcea chiar bine într-o astfel de situaţie pentru că, în afara românilor adunaţi de prin ambasadă şi consulate şi a chinezilor care „biscuiau” de-a Ştefan cel Mare pe la Shanghai mai aflau şi alţii că şara lui Dracula şi a lui Ceauşescu are un nou brand turistic.
Parodiile care circula deja pe internet în legătură cu frunza românescă dovedesc faptul că lansarea noului logo şi a noului slogan – “explore the Carpathian garden” – a avut efecte, aproape nu mai contează că Elena Udrea şi-a cam şifonat imaginea, dacă arabii şi chinezii vor veni, câtă frunză, câtă iarbă, să-şi trateze reumatismul la Amara.
Marijuana din balconele de după blocurile gri
Ceea ce mi se pare mult mai grav, în condiţiile în care acelaşi minister, cu aceeaşi conducere o păţise cu landofchoice.ro, este că noul slogan a fost înregistrat de un particular înaintea oficialităţilor, care va putea promova, dacă doreşte, scoica bulgărească sub formă de frunză.
Site-ul “land of choice” prezintă o Românie cu adevărat pitorească, pe unde nu prea ai vrea să ajungi de bunăvoie şi nesilit de Udrea
Cum noua destinaţie turistică, fie ea în trend mondial, nu este chiar clară nici pentru noi, românii, un site ajutător era vital şi, obligatoriu, de lansat în tandem cu sloganul, nu după ce ce cad frunzele. Or, acest lucru nu mai are de-a face cu firma spaniolă