După ce a plătit 1.400 de lei pentru un concediu la mare, o profesoară de limba şi literatura română din Călăraşi şi-a văzut vacanţa distrusă de comportamentul neprofesionist al angajatelor hotelului Prahova din Saturn.
Încă din momentul în care a intrat în hotel, Virginia Vasile a fost întâmpinată cu ostilitate de recepţionere. „Nu înţeleg din ce cauză au reacţionat în acest fel. Am venit după un drum lung şi primul lucru de care m-am lovit a fost reacţia lor, mai mult decât neplăcută. Am crezut că vacanţa mea s-a dus“, susţine turista.
Femeia spune că situaţia s-a agravat în momentul în care a întrebat dacă nu poate fi mutată din camera orientată spre spatele clădirii, într-o cameră cu vedere spre plajă.
„Sunt în concediu cu fetiţa mea de 12 ani care a fost recent operată de apendicită. Nu am vrut decât să-i ofer copilului o privelişte mai plăcută, spre mare. Recepţionerele nici nu au vrut să audă de aşa ceva. Mi-au zis că nu mai au camere libere, deşi un alt angajat al hotelului mi-a spus exact contrariul“, povesteşte profesoara.
Turista susţine că după ce a contactat redacţia Adevărul de Seară - Constanţa, comportamentul recepţionerelor s-a schimbat radical. „Le-am spus că nu am reuşit să contactez Oficiul pentru Protecţia Consumatorului, dar că am telefonat la ziar. Aproape imediat au început să se comporte frumos şi mi-au rezolvat şi problema cu camera“, spune femeia.
Georgiana Cociuvan, administratorul hotelului este în ziua liberă şi nu se afla în hotel când s-a produs incidentul. „Până în acest moment nu am avut probleme cu angajatele hotelului. Voi ajunge acolo şi voi lua legătura cu turista noastră. Dacă se dovedeşte că a fost tratată necorespunzător, responsabilii vor fi concediaţi“, a declarat intendenta.