Conform unui raport trafic.ro, profilul utilizatorului român s-a modificat faţă de anul trecut, internetul românesc fiind dominat de femei, cu vârsta cuprinsă între 20 şi 24 ani, care-şi petrec cel mai mult timp în Capitală.
Astfel, "bătălia sexelor" este câştigată de femei (53%), cu aproximativ 6% procente în plus faţă de utilizatorii de sex masculin (47%).
Ca şi anul trecut, topul este dominat de vârsta de 20-24 ani (22%), procentaj urmat de cei cu vârstele de 25-29 ani (16%), 30-34 ani (14%) şi 40-49 ani (14%).
Principalele oraşe în care internautul român îşi petrece cel mai mult timp sunt Bucureşti (25%) şi judeţele foarte mari: Iaşi (5%), Cluj (5%), Constanţa (4%) şi Prahova (3%).
În 2010, majoritară este ponderea celor cu studii superioare: absolvent de facultate în proporţie de 34% şi studii postuniversitare 15%. Acest lucru se reflectă în poziţiiile ocupate: 26% sunt manageri de diferite niveluri şi 24% studenţi.
În ceea ce priveşte venitul lunar, 19% din repondenţi nu au un venit, aproximativ 25% câştigă sub 1.000 RON şi peste 50% au salarii ce depăşesc 1.000 RON.
În legătură cu decizia achiziţiei de bunuri de larg consum, utilizatorul de internet decide singur în proporţie de 50%, comparativ cu 37% în cazul electrocasnicelor şi 27% în cazul obiectelor de mobilier sau decor.
Sondajul trafic.ro s-a derulat în perioada 25 mai-20 iunie, pe 2.058 de site-uri din România, pe un eşantion reprezentativ de 42.000 de repondenţi.
Conform unui raport trafic.ro, profilul utilizatorului român s-a modificat faţă de anul trecut, internetul românesc fiind dominat de femei, cu vârsta cuprinsă între 20 şi 24 ani, care-şi petrec cel mai mult timp în Capitală.
Astfel, "bătălia sexelor" este câştigată de femei (53%), cu aproximativ 6% procente în plus faţă de utilizatorii de sex masc