Avem un brand, o imagine de ansamblu a Romaniei, care trebuie sa-i convinga pe straini sa viziteze gradinile pline de verdeata ale doamnei Cocos.
Dupa tandemul Iliescu-Costea, apoi mult prea visatorul Agathon, Elena Udrea incearca sa vanda ceea ce nu are. Si, din pacate pentru dansa, dar si pentru noi, nu are o tara. Tara ca produs nu exista, pentru doamna Udrea, ci exista o macheta a unui spatiu pe care numai dansa stie sa-l defineasca.
Doamna Udrea nu percepe aceasta tara decat ca fiind a urmasilor lui Traian Basescu. Iar urmasii lui Traian au tot dreptul sa faca ce vor cu mostenirea lor. Dorinta de preamarire si de spalare a imaginii publice, prin diverse actiuni de PR sau marketing politic, este mult mai importanta decat imaginea unei tari.
Esential este sa fii acolo, in mijlocul multimii, sa te vada lumea cat esti de destept si cat de bine "le zici tu lucrurilor pe nume". Nu conteaza ca dai banii pe o frunza care se vinde cu cativa euro pe internet, ca doar sunt bani europeni, ce naiba! Daca nu-s ai nostri, adica din bugetul Romaniei, de ce sa nu-i facem praf si sa-i investim in capricii post sau preelectorale?
S-o fi gandit doamna Udrea ca natura salbatica neatinsa de civilizatie o gasim in multe dintre zonele rurale ale Romaniei? Sau, s-a mai interesat, daca toate catunele din tara noastra sunt alimentate, macar, cu energie electrica, ca doar e si ministrul Dezvoltarii Regionale?
Cum de nu a reusit sa atraga bani pentru infrastructura rurala, pentru lucrari care sa aduca Romania mai aproape de secolul 21? Sau sa ridice dintre ape acele poduri care stau prabusite de ani de zile, dar si digurile care sunt uitate imediat dupa ce se retrag apele din casele inundate?
Nu m-as mira sa vad armata de "talibani" a PD-L venind pe la televiziuni, sustinuti de Pora si Cristoiu unde sa ne atraga atentia