Produsele de lux par sa iasa primele din criza, Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) anuntand o crestere a profitului cu 54% in primul semestru.
Cea mai mare companie de produse de lux din lume a raportat un profit net in primele sase luni ale anului de 1,05 miliarde de euro, in crestere fata de 687 de milioane de euro cat s-a inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, arata Wall Street Journal.
In primul semestru din 2010 toate brandurile din grupul LVMH au inregistrat cresteri de doua cifre. Vanzarile la vinuri si bauturi spirtoase au sporit cu 21%, cele la ceasuri si bijuterii cu 28% iar pentru sampanie cu 23 de procente.
Si actiunile LVMH au crescut cu aproape 20% in ultimele sase luni.
Rezultatele pozitive publicate de LVMH se alatura celor de la Hermes, unul dintre competitorii sai care a anuntat si el un avans de 22,8 procente pentru primele sase luni.
Produsele de lux par sa iasa primele din criza, Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) anuntand o crestere a profitului cu 54% in primul semestru.
Cea mai mare companie de produse de lux din lume a raportat un profit net in primele sase luni ale anului de 1,05 miliarde de euro, in crestere fata de 687 de milioane de euro cat s-a inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, arata Wall Street Journal.
In primul semestru din 2010 toate brandurile din grupul LVMH au inregistrat cresteri de doua cifre. Vanzarile la vinuri si bauturi spirtoase au sporit cu 21%, cele la ceasuri si bijuterii cu 28% iar pentru sampanie cu 23 de procente.
Si actiunile LVMH au crescut cu aproape 20% in ultimele sase luni.
Rezultatele pozitive publicate de LVMH se alatura celor de la Hermes, unul dintre competitorii sai care a anuntat si el un avans de 22,8 procente pentru primele sase luni.