Publicis a anunţat venituri mai mari cu 21,3%, la 1,8 miliarde dolari
Profitul Interpublic aproape s-a triplat, la 83 milioane dolari
Omnicom Group a afişat o creştere a profitului de 4,2%
Al doilea trimestru a fost unul bun pentru marile grupuri de comunicare din lume, acestea anunţând rezultate pozitive, potrivit Adage.
Astfel, Publicis a afişat că veniturile organice au avansat cu 7,1%, în al doilea trimestru al anului, grupul având creşteri în majoritatea zonelor în care este prezent. În plus, preşedintele Publicis, Maurice Levy, estimează o îmbunătăţire a acestui sector pentru întregul an. Per total, creşterea veniturile a fost de 21,3%, ajungând la valoarea de 1,8 miliarde dolari.
Levy: Nu aş îndrăzni să spun că a trecut criza
"Suntem într-o formă puternică pentru a ne mări veniturile, în viitor", a declarat Maurice Levy. "Totuşi, nu aş îndrăzni să spun că a trecut criza, dar suntem pe punctul de a ieşi din ea", a continuat acesta.
Veniturile grupului din Europa au avansat, în primul semestru, cu 3,1%, la 1,05 miliarde dolari, iar preşedintele Publicis preconizează un trend pozitiv în această zonă, în ciuda reducerii cheltuielilor bugetare. Publicis Groupe, care deţină Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis Worldwide, Starcom MediaVest and ZenithOptimedia, este al treilea mare grup de publicitate din lume, după WPP şi Omnicom Group.
Cea mai grea perioadă a crizei a trecut
De asemenea, Interpublic a raportat venituri în creştere cu 9,7%, la 1,62 miliarde dolari de la 1,47, iar profitul companiei aproape s-a triplat, ajungând la 83 milioane dolari, de la 31 milioane dolari, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. "Al doilea trimestru ne-a arătat că am trecut de cea mai grea perioadă din criză. Estimăm o creştere a veniturilor organice pentru acest an", a declarat direc