Produsele private label ale marilor lanțuri de magazine au reprezentat întotdeauna obiect de controversă. Produsele private label Billa au fost lansate în anul 2003, iar în prezent gama conține peste 300 de articole Clever (alimente, băuturi și produse de uz casnic) și aproximativ 40 de produse My (gama de produse cosmetice și de igienă personală), potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Produsele Clever au cele mai mici prețuri pe categoria lor și au fost lansate din dorința de a le oferi clienților noștri articole din necesarul zilnic cu calitate apropiată de cea a brandurilor consacrate cu care au fost obișnuiti, dar la prețuri foarte accesibile", a afirmat Sabin Fane, Director de Marketing al Billa România.
Referitor la prețurile scăzute de vânzare ale produselor din gama proprie, Sabin Fane, Directorul de Marketing al Billa România oferă câteva lămuriri: "Prețurile scăzute ale produselor din gamele Clever și My sunt o consecință directă a eforturilor noastre susținute de a menține costurile scăzute, în avantajul clienților noștri. Astfel, lipsa cheltuielilor de marketing și publicitate se reflectă în prețul scăzut. În plus, peste 85% dintre articolele Clever sunt produse în fabrici din România".
F. A. Produsele private label ale marilor lanțuri de magazine au reprezentat întotdeauna obiect de controversă. Produsele private label Billa au fost lansate în anul 2003, iar în prezent gama conține peste 300 de articole Clever (alimente, băuturi și produse de uz casnic) și aproximativ 40 de produse My (gama de produse cosmetice și de igienă personală), potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Produsele Clever au cele mai mici prețuri pe categoria lor și au fost lansate din dorința de a le oferi clienților noștri articole din necesarul zilnic cu calitate apropiată de cea a brandurilor consacrate cu care au fost obișnuiti, dar la prețuri foarte