Scăderea veniturilor îndreaptă oamenii către produsele alimentare ieftine
Pambac: Printre cele mai bine vândute produse sunt pastele poziţionate pe segmentul economic de preţ
Frumosu (FSIA): Românii se orientează către produse mai ieftine, deşi acestea nu sunt de calitate
Reducerea veniturilor şi majorarea taxelor au determinat românii să se îndrepte către produse alimentare mai ieftine, deşi calitatea acestora lasă de dorit. Astfel, românii nu se mai uită la ceea ce conţin produsele pe care le cumpără, preţul mic fiind singurul criteriu de selecţie. "Românii, în general, se orientează către produse mai ieftine, iar acest fenomen este amplificat de reducerea puterii de cumpărare a populaţiei", a declarat, pentru Curierul Naţional, Dragoş Frumosu, preşedintele Federaţiei Naţionale a Sindicatelor din Industria Alimentară (FNSIA). De asemenea, Alin Giurea, preşedintele companiei din domeniul morăritului, pastelor şi panificaţiei, Pambac, a afirmat că cele mai vândute produse ale companiei, din această perioadă, sunt cele poziţionate pe segmentul economic de preţ, precum şi cele aflate pe segmentele de preţ imediat următoare.
Potrivit preşedintelul FNSIA, de obicei, aceste produse cu preţuri foarte mici nu sunt de calitate bună, iar faptul că acum românii au din ce în ce mai puţini bani îi face să nu se mai uite la ceea ce conţin aceste produse.
Despre promoţiile pe care companiile le fac pentru a susţine vânzările, Dragoş Frumosu ne-a spus că de multe ori sunt unele artificiale. "Eu nu prea am încredere în aceste promoţii, mai ales că preţul iniţial este foarte mare", a continuat preşedintele Federaţiei Naţionale a Sindicatelor din Industria Alimentară, adăugând că acestea sunt destinate pentru a determina consumatorul să aibă un anume comportament.
"Promoţiile îndreaptă consumatorul către un anume comportament", a arăta