Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului Elena Udrea a spus că, dacă se va dovedi că asocierea THR-TNS a încălcat clauzele contractuale prin care era obligată să prezinte ministerului un produs unic, instituţia nu va plăti banii prevăzuţi în contract.
"Ministerul nu va plati daca se va dovedi ca brandul nu este unul original", a declarat ministrul Turismului referindu-se la logo-ul de tara lansat saptamana trecuta la Shanghai, potrivit Hotnews.ro.
"Romania are acum un brand turistic bine definit. Mizam pe autenticitate, natura salbatica si cultura unica. Romania e pentru cei care isi doresc sa traiasca experiente pline de satisfactie. Etapa de creare vizuala a brand-ului este doar o mica parte din serviciile contractate. Tonul vizual e in deplin acord cu rezultatele cercetarilor", a declarat, luni, ministrul Elena Udrea.
Udrea a mai declarat, luni, la începutul şedinţei Consiliului de Brand, că există similitudini evidente între frunza din brandul de turism al României şi cea din logo-ul unei firme de transport din Marea Britanie.
"Singura controversă referitor la brandul României este cea legată de izotip. Există similitudini evidente, în opinia mea, între acesta şi logoul unei firme de transport din Marea Britanie", a spus Udrea, citata de Mediafax.
Ea a adăugat că i-a rugat pe reprezentanţii THR-TNS să explice Consiliului de Brand cum a fost creat izotipul.
"Dumneavoastră sunteţi cei care vor decide. Aşa cum veţi decide noi aşa vom proceda", s-a adresat Udrea repreztanţilor Consiliului, din care fac parte George Copos, Radu Enache, proprietarul lanţului hotelier Continental, şi foştii secretari de stat în Ministerul Turismului Lucia Morariu şi Nicu Rădulescu.
"Toată această controversă a avut şi efecte pozitive. S-a făcut o promovare a brandului pe care nu ne-am fi permis-o, dacă ar fi fost să o plătim", a spus Udrea, d