Dupa ce a lucrat aproape sapte ani in propria firma de productie publicitara, Diana Jireghie (fosta Osorhan) a inceput in 2005 sa confectioneze genti in stilul hippie, iar succesul acestora au convins-o sa deschida si un magazin: Catwork Design. Ulterior a gasit un partener de business, iar acum planuieste sa se extinda in strainatate, in special in tarile din Europa de Nord.
Nu-i place neaparat moda, dar la fel ca majoritatea fetelor intotdeauna i-au placut hainele, iar cand era copil confectiona pentru papusi.
A absolvit Facultatea de Stiinte Politice din cadrul Universitatii din Bucuresti, iar de la 18 pana la 25 de ani a lucrat pentru firma de productie de publicatara pe care a lansat-o cu fostul sau sot.
In urma cu aproximativ cinci ani, businessul de productie publicitara nu a mai mers, iar Diana Jireghie (32 de ani) a inceput sa faca genti in stilul hippie pentru ea si pentru cativa prieteni.
Apoi a inceput sa vanda genti pe plaja din Vama Veche si sa participe la targuri organizate pentru Craciun ori Sfantul Valentin, iar la unul dintre acestea s-a gandit ca si-ar putea deschide si un magazin.
„Cand am deschis Catwork aveam doua milioane de lei (n.red 200 de lei) si mi-a mai dat mama 60 de milioane. Am inchiriat un spatiu pe Strada Sperantei, mobila am facut-o cu cativa prieteni si ne-a costat in jur de 5-10 milioane de lei, iar materiale mai aveam pentru ca inainte ma invartisem prin diferite depozite si aveam un maldar de carpe, nasturi si fermoare. Bani pentru reclama nu aveam, dar la targul din martie am facut 300 de fluturasi si am strigat incontinuu ca deschid magazin in luna mai. Cand am deschis ma asteptau in jur de 20 de persoane in fata magazinului si a iesit bine pentru ca din prima luna am recuperat cheltuielile”, povesteste Diana Jireghie despre felul in care a deschis magazinul Catwork Design in 2006.