Vânz[rile celor peste 200 de magazine prezente în mallul Cotroceni Park din Bucureşti, cel mai scump proiect comercial dezvoltat în România, s-au ridicat la circa 80 de milioane de euro în prima jumătate a acestui an, bonul mediu de consum al vizitatorilor fiind de circa 8-9 euro, potrivit calculelor ZF.
"Vânzările retailerilor în prima jumătate a anului au fost de circa 13-14 mil. euro lunar pentru întregul mall. Ianuarie a fost o lună bună, după care în februarie şi martie a fost dezastru, cu vânzări de 11-12 mil. euro. Din aprilie în schimb au început să crească vânzările, iar din discuţiile pe care le-am avut cu retailerii, iulie a fost o lună chiar mai bună decât iunie", a declarat pentru ZF Israel Visel, directorul mallului Cotroceni Park. El nu a oferit informaţii legate de veniturile încasate din închirierea spaţiilor mallului. Numărul vizitatorilor este de circa 50.000-55.000 de oameni la începutul săptămânii, pentru a creşte la 80.000-90.000 de oameni în weekend.
Mallul este deţinut de AFI Europe, companie controlată de miliardarul israelian Lev Leviev, şi a fost finalizat în octombrie 2009, în plină criză, pentru a se lupta pentru banii de cumpărături ai bucureştenilor cu alte circa zece centre comerciale din Capitală. Cea mai bună lună de vânzări a fost decembrie 2009, când vizitatorii au lăsat 19 mil. euro în cadrul mallului care numără printre chiriaşi Real, Inditex, C&A şi Cinema City.
Vânz[rile celor peste 200 de magazine prezente în mallul Cotroceni Park din Bucureşti, cel mai scump proiect comercial dezvoltat în România, s-au ridicat la circa 80 de milioane de euro în prima jumătate a acestui an, bonul mediu de consum al vizitatorilor fiind de circa 8-9 euro, potrivit calculelor ZF.
"Vânzările retailerilor în prima jumătate a anului au fost de circa 13-14 mil. euro lunar pentru întregul mall. Ianuarie a fost o lună bu