Clienţii în căutare de chilipiruri pot găsi în marile magazine ultimele produse cu preţuri mai mici. Discounturile ajung până la 90%. La loc de cinste stau deja noile colecţii. Sursa: ARHIVA EVZ
A început oficial perioada reducerilor, dar comercianţii au vândut deja mare parte din colecţiile vechi. Acum magazinele afişează la loc de cinste noua linie de produse, la preţuri întregi, iar promoţiile rămase şi-au mai făcut loc pe la colţuri.
Lipsa clienţilor i-a determinat pe retaileri să scadă preţurile încă de la începutul verii. De la campaniile promoţionale de 20- 30%, aceştia au ajuns pe la mijlocul lui iulie deja la 50%. Acum, hainele care mai sunt reduse pot fi achiziţionate şi cu preţuri cu până la 70-80% mai mici.
Colecţiile noi înghesuie reducerile în colţuri
La magazinul New Yorker, de exemplu, reducerile ajung până la 60-70%. "De la 1 august am împărţit magazinul în două: jumătate e ocupat de colecţia veche, jumătate de cea nouă. Într-o lună, spaţiul destinat mărfii la reduceri se va micşora treptat, pe măsură ce se epuizează stocul", spune un reprezentant al companiei.
Discounturi de până la 70% se mai găsesc la Koton, Reserved, Berska şi Motivi.
La magazinul Only, promoţiile lansate acum ajung până la 50%. "Această promoţie va fi valabilă în perioadă 2-16 august. În paralel începem să vindem şi colecţia nouă", adaugă Cristian Ion, director Only for you pentru zona Capitalei. Oficial, intervalul reducerilor este 1 august-31 octombrie, însă comercianţii au preferat şi în lunile anterioare să intre în anumite promoţii, precum cumpărăturile de noapte sau altele. Clienţii spun însă că cea mai mare parte a mărfii s-a vândut deja.
"În unele magazine se mai găsesc doar măsurile foarte mici sau foarte mari, celelalte s-au dat deja când erau promoţii", povesteşte Mihaela, o clientă fide