Confruntat cu pierderi masive, de peste 22 mil. euro în 2009 - mai mari decât cifra de afaceri - producătorul de lactate Tnuva România a externalizat departamentul care asigura aranjarea produselor la raft şi lasă distribuţia pe mâinile companiilor locale. Aceasta a determinat renunţarea la 70 de angajaţi şi reducerea pierderilor companiei cu 40% în prima parte a acestui an, respectiv 4 mil. euro.
"Pe fondul diminuării puterii de cumpărare, consumatorii au cumpărat mai puţine produse în prima jumătate a acestui an. Sperăm să menţinem rezultatele obţinute în primul semestru până la finalul acestui an", a declarat Shmulik Porre, preşedinte şi director executiv al Tnuva România, companie cu 280 de angajaţi şi o cifră de afaceri de 21,2 mil. euro în 2009, care s-a diminuat cu 15% în prima jumătate a acestui an.
Filiala producătorului israelian va înregistra în 2010 pierderi de circa 58 mil. lei (14 mil. euro), potrivit calculelor ZF, faţă de minusul de peste 20 mil. euro de anul trecut, o urmare a investiţiilor semnificative realizate în producţie şi promovare de la intrarea producătorului de lactate pe plan local care nu au fost încă recuperate. În plus, producătorul a intrat recent pe o nouă categorie de produse - cea a brânzeturilor - şi anunţă creşterea investiţiilor în promovare pentru următorul an cu cel puţin 30%.
Confruntat cu pierderi masive, de peste 22 mil. euro în 2009 - mai mari decât cifra de afaceri - producătorul de lactate Tnuva România a externalizat departamentul care asigura aranjarea produselor la raft şi lasă distribuţia pe mâinile companiilor locale. Aceasta a determinat renunţarea la 70 de angajaţi şi reducerea pierderilor companiei cu 40% în prima parte a acestui an, respectiv 4 mil. euro.
"Pe fondul diminuării puterii de cumpărare, consumatorii au cumpărat mai puţine produse în prima jumătate a acestui an. Spe