Dacia este cel mai profitabil export al Romaniei, brandul auto reusind sa supravietuiasca problemelor economice, spun ziaristii revistei Time.
De altfel, Dacia face obiectul unui pictorial pe site-ul Time, masina fiind descrisa de la inceputuri pana azi.
Pretul extraordinar de scazut a ajutat Dacia sa-si gaseasca mii de cumparatori in Germania, Franta si Italia. In 2009, compania a vandut peste 200.000 de unitati in Europa de Vest, iar, la nivel mondial, vanzarile au crescut cu peste 20 la suta, fata de anul precedent, comenteaza Time.
De la primul model original, Dacia 1300, produsa in 1969, design-ul a ramas relativ neschimbat, iar brandul a reusit sa supravietuiasca regimului comunist.
Iata cateva din pozele captate de fotografii revistei americane, reprezentantive pentru Dacia:
Dacia este cel mai profitabil export al Romaniei, brandul auto reusind sa supravietuiasca problemelor economice, spun ziaristii revistei Time.
De altfel, Dacia face obiectul unui pictorial pe site-ul Time, masina fiind descrisa de la inceputuri pana azi.
Pretul extraordinar de scazut a ajutat Dacia sa-si gaseasca mii de cumparatori in Germania, Franta si Italia. In 2009, compania a vandut peste 200.000 de unitati in Europa de Vest, iar, la nivel mondial, vanzarile au crescut cu peste 20 la suta, fata de anul precedent, comenteaza Time.
De la primul model original, Dacia 1300, produsa in 1969, design-ul a ramas relativ neschimbat, iar brandul a reusit sa supravietuiasca regimului comunist.
Iata cateva din pozele captate de fotografii revistei americane, reprezentantive pentru Dacia: