UPC Romania avea un numar total de peste 1,17 milioane abonati in al doilea trimestru al acestui an, in scadere cu 5,5% (69.700 abonati) fata de acelasi trimestru al anului trecut si cu 3,3% (40.700 abonati) fata de trimestrul precedent al acestui an, arata datele prezentate miercuri de grupul Liberty Gobal. Severina Pascu, director financiar al companiei, sustine ca in trimestrul doi din acest an veniturile totale ale UPC pe piata locala au crescut usor cu 1% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in ciuda conditiilor economice defavorabile.
"In trimestrul doi 2010, totalul veniturilor UPC Romania au avut o crestere usoara (1%) raportat la aceeasi perioada a anului trecut, in ciuda conditiilor economice defavorabile insotite de nesiguranta si dezechilibrele survenite ca urmare a masurilor fiscale din ultimele luni. Totusi, putem observa o scadere a bazei RGU (n.r unitati generatoare de venit) cu 3,1% fata de acelasi trimestru din 2009", a precizat Severina Pascu, directorul financiar al UPC Romania.
UPC Romania a ajuns la 258.000 abonati la serviciile de televiziune digitala, la sfarsitul lui iulie 2010
In trimestrul doi al acestui an, numarul total de clienti al UPC a insumat peste 1,17 milioane abonati, in scadere cu 5,5% (69.700 abonati) fata de acelasi trimestru al lui 2009. In trimestrul mentionat, operatorul de comunicatii prin cablu a ajuns la 254.000 abonati la serviciile de televiziune digitala, in crestere fata de 179.600 abonati in trimestrul similar al anului trecut. Numarul abonatilor la serviciile de televiziune analogica insa a scazut de la 912.200 abonati in trimestrul doi al lui 2009 la 737.100 abonati in trimestrul incheiat in iunie 2010.
"In ceea ce priveste serviciul de televiziune analogica se observa o diminuare a bazei de clienti, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Acest lucuru se datoreaza si ef