Compania Hotelieră Intercontinental România, care deţine hotelul de cinci stele Intercontinental din Bucureşti, a înregistrat în primul semestru al anului o pierdere de circa 9,6 milioane de lei (2,3 milioane de euro), cu 66% mai mare comparativ cu cea raportată în aceeaşi perioadă a anului trecut care a avut o valoare de 5,7 milioane de lei (1,3 milioane de euro). "Criza economică globală s-a simţit puternic şi în mediul de afaceri din România, cu impact negativ şi asupra domeniilor care reprezintă obiectul principal de activitate al companiei noastre, servicii în domeniul turismului şi al alimentaţiei publice", spun reprezentanţii companiei. Afacerile hotelului care are 257 de camere au fost de 19,7 milioane de lei (4,7 milioane de euro), în creşte uşoară faţă de nivelul de 19,3 milioane de lei (4,6 milioane de euro) înregistrat în prima jumnătate a anului trecut. Hotelul Intercontinental este în renovare. Lucrările au fost iniţiate la începutul anului trecut, cu o durată estimată de doi ani.
Compania Hotelieră Intercontinental România, care deţine hotelul de cinci stele Intercontinental din Bucureşti, a înregistrat în primul semestru al anului o pierdere de circa 9,6 milioane de lei (2,3 milioane de euro), cu 66% mai mare comparativ cu cea raportată în aceeaşi perioadă a anului trecut care a avut o valoare de 5,7 milioane de lei (1,3 milioane de euro). "Criza economică globală s-a simţit puternic şi în mediul de afaceri din România, cu impact negativ şi asupra domeniilor care reprezintă obiectul principal de activitate al companiei noastre, servicii în domeniul turismului şi al alimentaţiei publice", spun reprezentanţii companiei. Afacerile hotelului care are 257 de camere au fost de 19,7 milioane de lei (4,7 milioane de euro), în creşte uşoară faţă de nivelul de 19,3 milioane de lei (4,6 milioane de euro) înregistrat în prima jumnătate a a