Gigantul american Domino's Pizza, care deţine peste 9.000 de centre de livrare în întreaga lume, va intra printr-o franciză, în luna august, pe piaţa autohtonă de profil. Care este reţeta managerului Liviu Buzilă pentru a muşca din aluatul concurenţei?
Liviu Buzilă se învârte de parcă ar călca pe cărbuni încinşi. „Cum stăm, credeţi că terminăm astăzi?", își chestionează febril echipa de muncitori deţinătorul minoritar al francizei Domino's Pizza în România. Pregătirile pentru deschiderea primului punct de lucru al unuia dintre cele mai renumite lanţuri de pizza din Statele Unite ale Americii sunt contra cronometru și ar trebui să intre în linie dreaptă. „Ideea iniţială era să deschidem pe 19 iulie, apoi pe 26 iulie - inaugurarea restrânsă - după care marea inaugurare nu mai târziu de 2 august", completează Buzilă, care nu-și poate lua gândul de la echipamentele de bucătărie blocate în vamă și de la echipamentele IT pe care urmează să le primească de la IBM.
Liviu n-a demarat singur franciza Domino's Pizza. La începutul anului, când era tot mai evident că suferinţa pieţei auto va intra în prelungiri, proprietarul grupului Rădăcini, omul de afaceri Ali Madadi s-a gândit că este timpul să dezvolte un business nou, într-un domeniu total diferit. Astfel, Madadi s-a asociat cu Buzilă, care îi este în acelaşi timp şi consultant de afaceri. „Când te confrunţi cu o problemă într-un anumit sector trebuie să găsești mijloacele și căile de a susţine afacerile grupului", completează Buzilă. După ce au studiat mai multe francize, Buzilă şi Madadi au hotărât că Domino's Pizza va fi afacerea care îi va scoate câștigători din criză. Domino's Pizza Maxim va fi brandul sub care va funcţiona franciza-master în România.
Întrucât politica gigantului american este de a vinde franciza către persoane fizice, Madadi şi Buzilă nu au făcut excepţie de la această regulă. După c