Noua campanie de promovare a imaginii Romaniei, elaborata de autoritatile de la Bucuresti, este in atentia presei de limba germana. Michael Brandtner, un expert austriac in branding, critica fara rezerve initiativa Ministerului Turismului de la Bucuresti, scrie editia in limba romana a Deutsche Welle.
Potrivit lui Michael Brandtner, campania "Explore the Carpathian Garden" esueaza sub trei aspecte:
pretul exorbitant, 900.000 de euro, platit pentru un concept care nici macar nu este original,
lipsa unei pozitionari clare a brandului de tara,absenta unui concept-cheie.
Omul simplu din strainatate, potentialul turist adica, nu stie prea bine unde sunt Carpatii. De asemenea, el are nevoie de un concept clar pe care sa il asocieze cu o posibila destinatie: exemple sunt piramidele pentru Egipt, marele zid pentru China, Statuia Libertatii pentru New York. Are Romania o astfel de imagine puternica? Sigur! Pe Dracula.
Intr-un comentariu pentru cotidianul economic Wirtschaftsblatt, expertul austriac propune o campanie curajoasa: "Descoperiti tara lui Dracula". Brandtner crede ca astfel Romania ar putea avansa in topul brandurilor de tara, unde ocupa un umil loc 81 din 102 participanti in 2009. Cititi intregul articol pe pagina in limba romana a Deutsche Welle.
Noua campanie de promovare a imaginii Romaniei, elaborata de autoritatile de la Bucuresti, este in atentia presei de limba germana. Michael Brandtner, un expert austriac in branding, critica fara rezerve initiativa Ministerului Turismului de la Bucuresti, scrie editia in limba romana a Deutsche Welle.
Potrivit lui Michael Brandtner, campania "Explore the Carpathian Garden" esueaza sub trei aspecte:
pretul exorbitant, 900.000 de euro, platit pentru un concept care nici macar nu este original,
lipsa unei pozitionari clare a brandului de tara,ab