Un număr total de 4.359 de autoturisme noi au fost înmatriculate în Ungaria în luna iulie, indicând o creştere surprinzătoare de 19,2% în termeni anuali, potrivit Portfolio.hu.
Aceasta este prima dată când vânzările de autovehicule noi au avansat pe bază anuală din aprilie 2008. Conform datelor Datahouse, înmatriculările de autovehicule noi înregistraseră o scădere anuală de 25,5% în luna iunie. În perioada ianuarie-mai, vânzările auto au scăzut în Ungaria cu 46% în termeni anuali. În România scăderea a fost de 49%.
Piaţa auto a Ungariei a atins un nivel extrem de scăzut în cea de-a doua jumătate a anului trecut şi în primele luni ale acestui an. Unul din factorii care au determinat creşterea pieţei a fost reprezentat de înlocuirea şi extinderea flotelor auto ale companiilor.
În ultimele cinci luni, vânzările s-au menţinut stabile la aproximativ 4.000 de unităţi pe lună, cu mult sub nivelul de 15.000 de autovehicule noi înmatriculate în fiecare lună înaintea de declanşarea crizei financiare.
În perioada ianuarie-iulie, un număr total de 25.897 de autoturisme noi au fost înmatriculate în Ungaria, corespunzând unui declin anual de 40,4%.
Volkswagen a fost lider de piaţă luna trecută cu 620 din modelele sale vândute pe piaţa ungară. Astfel, cota de piaţă a VW s-a ridicat la 14,2%. Ford, lider din punct de vedere al vânzărilor pe iunie, a coborât pe locul patru. Opel a ocupat poziţia a doua, iar pe locul trei s-a situat Skoda, conform datelor Datahouse.
Un număr total de 4.359 de autoturisme noi au fost înmatriculate în Ungaria în luna iulie, indicând o creştere surprinzătoare de 19,2% în termeni anuali, potrivit Portfolio.hu.
Aceasta este prima dată când vânzările de autovehicule noi au avansat pe bază anuală din aprilie 2008. Conform datelor Datahouse, înmatriculările de autovehicule noi înregistraseră o scădere anuală de 25,5% î