Felicitari noua, votasilor, pentru ca noi am realizat toate primplanurile cu aceste atat de controversate personaje care mai nou lucreaza ardent la reformarea legislativa a statului roman.
Modificarile legislative, la ordinea zilei, la care se adauga greselile grave facute de cabinetul primministrian fac din personajele aflate la conducere niste actori de mana a doua, actori pe care nu ii intereseaza huiduielile din sala sau ouale, rosiile si alte alimente asemenea aruncate catre ei.
Sunt interesati de prosperitate, din pacate nu prosperitatea milioanelor de oameni pe care ar trebui sa ii reprezinte, ci de propria lor prosperitate.
Propuneri legislative aruncate pe hartie de pe o zi pe alta indeamna la neincredere. Propunerile legislative incurcate si intortocheate nu fac altceva decat sa creeze haos si inconstanta sociala. Pentru ca o lege sa fie elaborata, este necesara studierea domeniului prin implicarea directa a expertilor in domeniul respectiv.
Niciodata o propunere de lege nu are sa fie completa atat timp cat este realizata de un grup de o singura persoana! Consultarea permanenta cu toate persoanele fizice si juridice care activeaza in domeniul respectiv este imperativa, atat timp cat doar ei sunt cei care pot sa cunoasca existenta unor eventuale intelegeri bisensuale ale vreunui articol sau pot sa evite interpretarea eronata a legii.
Mai mult decat atat, o lege nu poate fi elaborata intr-o dupa-amiaza frumoasa si insorita de mai! De fapt, poate nu e posibil la altii, dar la noi se pare ca este posibil si acest lucru! Modificari legislative aruncate pe tapet de pe o zi pe alta, norme metodologice lipsa sau inconsistente, greseli la nivel de aplicabilitate si posibilitatea interpretarii legii sunt rezultanta a ceea ce am precizat mai sus.
Cu toate acestea, cum poti sa eviti toate situatiil