Afacerile Senso Ambiente, companie specializată în importul şi distribuţia de echipamente sanitare, au înregistrat o creştere de 20% a vânzărilor prin canalele de distribuţie în zonele de vest şi sud-est ale ţării, precum şi introducerea din trimestrul 2 a unei noi game de produse de baie premium pentru perioada de criză, se arată într-un comunicat remis redacţiei. Compania a obţinut creşteri în primul semestru în oraşele Cluj, Timişoara, Sibiu, Braşov, Oradea, Constanţa, Baia Mare, Iaşi, Piteşti, Craiova şi Galaţi. "Cu toate că Bucureştiul reprezintă 40% din vânzările de produse sanitare ale companiei, am fost plăcut surprinşi de faptul că, odată cu introducerea noului brand vânzările în Timişoara, Constanţa, Craiova, Cluj precum şi Oradea, au crescut în medie cu 25% comparativ cu vânzările din anul anterior", a declarat, în comunicat, directorul de marketing şi vânzări al Senso Ambiente, Virgil Lixandru. Senso Ambiente deţine o cotă de 11% din piaţa locală a echipamentelor sanitare.
Referindu-se la factorii care au influenţat creşterea vânzărilor, compania Senso Ambiente a constatat că în România, decizia de achiziţionare a unui produs pentru baie este bazată în continuare mai mult pe design, pe concept şi mai puţin pe tehnologiile cu care acesta este dotat.
Revenind la piaţă, reprezentanţii Senso Ambiente consideră că în anul 2010 piaţa de produse sanitare de marcă are ca trăsătură generală vânzarea cu precădere a produselor cu preţ mai mic, "entry level".
În acest an, spun oficialii Senso Ambiente, în condiţiile în care piaţa de produse sanitare de marcă a scăzut cu 40%, se simţea nevoia unor produse care să satisfacă aceleaşi nevoi, dar să coste mai puţin. Senso Ambiente are ca scop obţinerea unei cifre de afaceri de 2 milioane euro în 2010 şi menţinerea cotei din piaţa de produse sanitare de marcă.
Afacerile Senso Ambiente,