Importatorul de obiecte sanitare Senso Ambiente, parte a grupului IT&S cu capital românesc, estimează o cifră de afaceri de 2 mil. euro în 2010, cu 40% mai mult faţă de anul trecut, mizând pe creşterea vânzărilor de produse de baie premium. În portofoliul companiei urmează a fi aduse noi game de produse din această categorie în semestrul al doilea. "În România, decizia de achiziţionare a unui produs pentru baie este bazată în continuare mai mult pe design, pe concept şi mai puţin pe tehnologiile cu care acesta este dotat", spune Virgil Lixandru, directorul de marketing şi vânzări al Senso Ambiente. Senso Ambiente a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,5 mil. euro, având o cotă de piaţă de 11%. Senso Ambiente este importator direct al companiilor Ideal Standard, Hansgrohe, Duravit, Glass Idromassaggio, Cleopatra, APAVISA şi Huppe. Printre clienţii companiei se numără hoteluri precum Novotel, Rin Grand Hotel, Hotel Continental, dar şi clădiri de birouri (CONNECT), ansambluri rezidenţiale (Orhideea Garden).
Importatorul de obiecte sanitare Senso Ambiente, parte a grupului IT&S cu capital românesc, estimează o cifră de afaceri de 2 mil. euro în 2010, cu 40% mai mult faţă de anul trecut, mizând pe creşterea vânzărilor de produse de baie premium. În portofoliul companiei urmează a fi aduse noi game de produse din această categorie în semestrul al doilea. "În România, decizia de achiziţionare a unui produs pentru baie este bazată în continuare mai mult pe design, pe concept şi mai puţin pe tehnologiile cu care acesta este dotat", spune Virgil Lixandru, directorul de marketing şi vânzări al Senso Ambiente. Senso Ambiente a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,5 mil. euro, având o cotă de piaţă de 11%. Senso Ambiente este importator direct al companiilor Ideal Standard, Hansgrohe, Duravit, Glass Idromassaggio, Cleo