Noile organigrame şi state de funcţii ale direcţiilor şi serviciilor din subordinea CLM Brăila vor fi supuse, vineri, atenţiei consilierilor municipali.
Precizăm că, aşa cum arată noile normative impuse de guvern, până la 16 august, toate structurile din administraţia publică trebuie să îşi regândească schema de personal pentru a se încadra în aceste noi limite, în unele cazuri (ex. Poliţia Comunitară) fiind necesare disponibilizări.
Vineri, în plenul CLM, se vor discuta organigramele Serviciului Public Local de Evidenţă a Persoanei, Poliţiei Comunitare Brăila, Serviciului de Administrare a Fondului Locativ şi a Cimitirelor Brăila, Serviciului de Administrare şi Gospodărire Locală Brăila, "Seroplant" Brăila, Serviciului de Transport Public Local de Călători, Teatrului "Maria Filotti" şi Teatrului de Păpuşi Brăila.
Amintim că, în urmă cu o săptămână, consilierii municipali au aprobat noua organigramă în baza căreia va funcţiona aparatul de specialitate al primarului pe viitor. Astfel, numărul total de posturi al aparatului de specialitate al primarului şi al direcţiilor subordonate este, începând din 27 iulie, de 700, la care se adaugă încă 10 posturi pentru implementarea proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile. La acestea se mai adaugă încă 243 de posturi aferente serviciilor publice de Poliţie Comunitară (211) şi Evidenţa Persoanelor (32), însă acestea se supun altor reglementări faţă de celelalte direcţii ale administraţiei locale. Noile organigrame şi state de funcţii ale direcţiilor şi serviciilor din subordinea CLM Brăila vor fi supuse, vineri, atenţiei consilierilor municipali.
Precizăm că, aşa cum arată noile normative impuse de guvern, până la 16 august, toate structurile din administraţia publică trebuie să îşi regândească schema de personal pentru a se încadra în aceste noi limite, în unele cazuri (ex