Conducerea agenţiei de publicitate Ogilvy&Mather România, care anul trecut a rulat afaceri de 5,9 mil. euro, în scădere cu 20% faţă de 2008, conform datelor de la Registrul Comerţului, a fost preluată începând cu această lună de Mona-Lisa Caravaniez. Ea o înlocuieşte în funcţie pe Gina Leu, care a condus agenţia timp de cinci ani şi care a ales să ia o perioadă sabatică în cariera sa, conform companiei. Mona-Lisa Caravaniez are o expertiză de 14 ani în arii diverse ale comunicării şi de portofoliul ce a inclus conducerea unor businessuri din cele mai variate categorii (P&G Balkans- coordonare regională, Raiffeisen Bank, Danone, Ursus, Efes, Allied Domeque, BCR Erste, Chio, Toyota). La nivel internaţional, agenţia face parte din reţeaua Ogilvy&Mather Worldwide, care aparţine WPP, în România fiind parte a grupului de comunicare Ogilvy, alături de celelalte agenţii specializate ale acestuia.
Conducerea agenţiei de publicitate Ogilvy&Mather România, care anul trecut a rulat afaceri de 5,9 mil. euro, în scădere cu 20% faţă de 2008, conform datelor de la Registrul Comerţului, a fost preluată începând cu această lună de Mona-Lisa Caravaniez. Ea o înlocuieşte în funcţie pe Gina Leu, care a condus agenţia timp de cinci ani şi care a ales să ia o perioadă sabatică în cariera sa, conform companiei. Mona-Lisa Caravaniez are o expertiză de 14 ani în arii diverse ale comunicării şi de portofoliul ce a inclus conducerea unor businessuri din cele mai variate categorii (P&G Balkans- coordonare regională, Raiffeisen Bank, Danone, Ursus, Efes, Allied Domeque, BCR Erste, Chio, Toyota). La nivel internaţional, agenţia face parte din reţeaua Ogilvy&Mather Worldwide, care aparţine WPP, în România fiind parte a grupului de comunicare Ogilvy, alături de celelalte agenţii specializate ale acestuia.