Yannis Mythis, directorul general al Brailact Brăila, unul dintre cei mai mari producători de lactate care a intrat anul trecut în insolvenţă, susţine că dacă anul trecut strategia companiei a vizat reducerea de costuri, începând din acest an managementul producătorului de lactate se uită în principal la dezvoltarea companiei pe plan local şi nu numai.
"Avem deja un an şi jumătate de observaţie în care am realizat diferite restructurări.
Am planificat producţia mai bine şi am micşorat utilităţile prin faptul că am decis să nu producem în fabrică în fiecare zi. Am restructurat departamentul de logistică prin stabilirea de noi trasee de distribuţie pentru aprovizionarea conturilor din zonele rurale şi am făcut şi disponibilizări în departamentele unde a fost necesar acest lucru. Anul acesta vom lucra la dezvoltare", a declarat Yannis Mythis, directorul general al producătorului de lactate care a avut la finalul anului 2009 o cifră de afaceri de 5,9 mil. euro şi 120 de angajaţi, potrivit datelor Registrului Comerţului.
Distribuţie naţională, principalul obiectiv
Astfel, principalele obiective pentru anul 2010 ale Brailact sunt extinderea distribuţiei pe plan local, dezvoltarea exporturilor şi lansarea de noi produse. "Vrem să avem distribuţie naţională până la finalul primei jumătăţi a anului 2011. Atunci sperăm să avem 7.000-8.000 de puncte de vânzare, faţă de 2.000, câte avem acum. În prezent, nu acoperim zone precum nordul Moldovei sau Ardeal prin distribuţie directă. De aceea, recrutăm agenţi regionali de vânzări care să îşi formeze propriile echipe", a mai spus Mythis, completând că echipa de vânzări se va mări cu aproximativ 20 de persoane până la finalul acestui an.
El nu a dezvăluit care vor fi primele zone vizate pentru demararea extinderii, însă a menţionat că sunt luate în calcul în principal oraşele mari şi clienţii care pre