Salariul pentru cei care "cuceresc" homosexualii pe net e între 400 şi 2.000 de dolari. Sursa: EVZ
De dimineaţă, de la ora 7.00, intră la muncă prima tură. Băieţii schimbă repede hainele de stradă cu echipamentul de serviciu - o pereche de boxeri. Apoi, îndeplinesc prima obligaţie de serviciu, întind bine şi cu mare atenţie uleiul pe corp. Toate zonele corpului trebuie să strălucească, e regulă.
"E ca şi cum ai da cu apă rece pe zarzavaturile din piaţă", explică şeful lor. Se deschid computerele şi camerele video. Băieţii trec la tastatură, intră în pâine. Încing videochatul pentru gay. La ora 14.00 se schimbă tura, iar la 22.00 ajunge sticla cu ulei la cei din schimbul III. Au "admiratori" americani, englezi sau australieni.
10.000 de euro, prima investiţie în afacerea bărbaţilor daţi cu ulei
"Uzina", înfiinţată acum un an, se desfăşoară pe două etaje, într-o vilă pe care se plăteşte o chirie lunară de 700 de euro. Afacerea, o investiţie de 10.000 de euro, e a unui tânăr ieşean, licenţiat în relaţii economice internaţionale şi proaspăt absolvent de master în comerţ internaţional. Sătul de refuzurile pe care le-a primit de la companiile la care a căutat să se angajeze, Marius s-a hotărât să-şi deschidă propria afacere.
"Ideea cu videochatul pentru gay i-a venit fostei mele prietene. Am început să mă documentez cam ce ar însemna un videochat, iar cu toţi banii pe care îi aveam economisiţi pentru o maşină am început totul", povesteşte Marius, patronul videochatului pentru gay.
Partea mai delicată a afacerii a venit chiar din primele luni, când heterosexualul Marius a trebuit să facă muncă de psiholog şi să devină un fin observator în ceea ce priveşte gusturile homosexualilor la parteneri.
"Inginer, 47 de ani, foarte comunicativ cu băieţii"
Angajaţii, "performerii" cum le spune