Obiceiurile americane au prins de minune şi la poalele Carpaţilor: românii merg la mall să joace bowling, biliard ori snooker, darts sau video games. Pe lângă cei care vin pentru shopping, ca să mănânce, ca să urmărească un film sau, pur şi simplu, ca să fie văzuţi, există zeci de mii de români care calcă pragul mallurilor ca să se joace. Spaţiile dedicate divertismentului în centrele comerciale din România aduc, anual, sume de ordinul milioanelor de euro în buzunarele i
Obiceiurile americane au prins de minune şi la poalele Carpaţilor: românii merg la mall să joace bowling, biliard ori snooker, darts sau video games.
Pe lângă cei care vin pentru shopping, ca să mănânce, ca să urmărească un film sau, pur şi simplu, ca să fie văzuţi, există zeci de mii de români care calcă pragul mallurilor ca să se joace. Spaţiile dedicate divertismentului în centrele comerciale din România aduc, anual, sume de ordinul milioanelor de euro în buzunarele investitorilor.
Atunci când, în iunie 2007, deschidea complexul Funland de la etajul al patrulea al magazinului Unirea din Bucureşti, Silviu Prigoană declara că s-a gândit la un loc în care să se poată distra întreaga familie. Asta, mai ales că, potrivit spuselor sale, el nu s-a prea jucat în copilărie, aşa că ar dori să recupereze. Sunt disponibile în locaţia din centrul Bucureştiului, printre altele, un loc de joacă polivalent, 50 de jocuri video pentru toate vârstele, opt piste de bowling şi 11 mese de biliard. Investiţia a fost de 2,5 milioane de euro, iar în primul an de funcţionare, firma care administrează centrul de divertisment, Omnia Consult & Service, a avut o cifră de afaceri de un milion de euro, pentru ca în 2008 să ajungă la 1,5 milioane de euro.
Vara nu-i ca iarna
Jocurile cu bile atrag sute de clienţi zilnic şi în alte centre comerciale din Bucureşti, cum ar fi AFI Cotroceni (unde sunt ş