* Avans pe segmentul de viaţă l Asigurările unit-linked au evoluat cu 26,3%
Generali Asigurări a obţinut în primul semestru un volum total de prime brute subscrise de 234,4 milioane lei, cu 4,4% mai mic decât în perioada similară a anului precedent, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Profitul a crescut în schimb cu 94%, până la 18,9 milioane lei (conform standardelor româneşti de contabilitate). În ceea ce priveşte nivelul despăgubirilor plătite de companie în primul semestru, acesta a avansat cu 17,21% faţă de ianuarie-iunie 2009.
În primul semestru al acestui an, Generali Asigurări a obţinut o creştere de circa 2% pe segmentul de asigurări de viaţă, ajungând la un volum de prime brute subscrise de 45,3 milioane lei. Cea mai bună evoluţie (+26,3%) a înregistrat-o segmentul de unit-linked, asigurările individuale tradiţionale înregistrând o creştere de 4,7% (până la 26 mil. lei). În luna iunie, vânzările de poliţe de viaţă au atins un nivel record, cu un plus de 106% faţă de perioada similară a anului trecut. De asemenea, numărul de poliţe noi pe categoria de asigurări de viaţă individuale a fost cu 86% mai mare decât în iunie 2009. Rezultatele au fost impulsionate de o ofertă specială, desfăşurată în perioada mai-iunie 2010, prin care Generali Asigurări acorda un bonus de 600 lei pentru servicii de sănătate fiecărui client nou de asigurări de viaţă.
Marie Kovářová, Director General Generali Asigurări, a declarat: "Unul dintre principalele obiective ale celui de-al doilea trimestru a fost revigorarea segmentului de asigurări de viaţă, lucru care de altfel s-a şi întâmplat. Campania de marketing şi vânzări desfăşurată în perioada mai-iunie a avut rezultate foarte bune atât în ceea ce priveşte numărul de clienţi noi atraşi, cât şi creşterea volumului total de prime brute subscrise pe segment, faţă de perioada similară a anului trecut. Es