Sănătatea economică a unei ţări este dată şi de numărul magazinelor cu haine de tip second-hand pe care le întâlneşti pe străzi, iar, în ultima vreme, acest tip de magazine au început să se înmulţească în oraşele mici şi medii, dar chiar şi în Bucureşti, susţine preşedintele Consiliului Naţional al PSD, Adrian Năstase.
"Problema actuală este că, în oraşele mici şi medii, dar chiar şi în Bucureşti, aceste magazine (gen second-hand - n.r.) au revenit într-un număr mare, semn că sărăcirea populaţiei duce la reînflorirea acestui tip de comerţ. Dacă mai avem în vedere şi declaraţiile lui Traian Băses-cu despre România - ţară de mâna a doua - se impune o campanie de curăţenie de toamna prin care acest comportament de consum, dar şi această mentalitate politică să fie încă o dată înlăturate", spune Adrian Năstase, pe blogul personal, relatează Agerpres.
Fostul premier a explicat că aceas-tă situaţie a mai fost întâlnită în perioa-da 1999-2000, când cetăţenii apelau din ce în ce mai des la magazine cu îmbrăcaminte şi încălţăminte la mâna a doua. "Campania întreprinsă în perioada guvernării PSD împotriva acestui tip de comerţ a venit, în primul rând, din motive de igienă, având în vedere că aceste magazine nu res-pectau în, marea lor majoritate, normele impuse acestei activităţi de comerţ", a încheiat Năstase.
F.A. Sănătatea economică a unei ţări este dată şi de numărul magazinelor cu haine de tip second-hand pe care le întâlneşti pe străzi, iar, în ultima vreme, acest tip de magazine au început să se înmulţească în oraşele mici şi medii, dar chiar şi în Bucureşti, susţine preşedintele Consiliului Naţional al PSD, Adrian Năstase.
"Problema actuală este că, în oraşele mici şi medii, dar chiar şi în Bucureşti, aceste magazine (gen second-hand - n.r.) au revenit într-un număr mare, semn că sărăcirea populaţiei duce la reînflorirea acestui tip de comerţ. D