Producţii devenite „clasice“ precum „Maddie şi David“ şi „Telefonul de la miezul nopţii“ s-au întors, după aproape două decenii, pe micile ecrane. Prin reprogramarea unor seriale foarte populare, televiziunile din România speră că îşi vor creşte audienţele.
La începutul anilor '90, seriale precum „Maddie şi David", „Telefonul de la miezul nopţii" şi „Baywatch" făceau furori şi revoluţionau concepţia românilor despre serialele de televiziune. Şi pentru că au apărut după o perioadă întunecată de comunism, într‑un peisaj arid, lipsit de scenariul hollywoodian tipic, aceste titluri au fost percepute drept simboluri ale schimbării, iar personajele s-au întipărit în mintea românilor. În prezent, cu o ofertă atât de bogată şi variată a televiziunilor, care acoperă întregul spectru al trăirilor şi experienţelor umane, atenţia publicului este mult divizată şi foarte puţine seriale reuşesc să devină iconice, reprezentative.
Televiziunile din România încearcă, de câţiva ani, să recreeze magia acelor ani de teren „virgin". Cea mai recentă „reluare" a unui succes de anii '90 (lansat în anii '80 în Statele Unite) este cea a serialului „Maddie şi David" („Moonlighting"), în care Bruce Willis, înainte să fie „Greu de ucis" şi erou de acţiune, era tânărul detectiv David Addison jr şi actorul cu mult talent pentru comedie şi podoabă capilară aproape intactă.
Serialul a fost cea mai îndrăgită comedie poliţistă din perioada de început a anilor '90, iar acum publicul are şansa să-l revadă (pe parcursul a 54 de episoade difuzate simultan de două posturi TV, Antena 1 şi AXN Crime). Ambele televiziuni au programat episoadele din serial sâmbătă. Antena 1 transmite câte un episod în fiecare sâmbătă, de la ora 13.15, în timp ce AXN Crime a ajuns deja la difuzarea sezonului al doilea, din care a programat câte două episoade, de la 12.55 la 14.45 şi seara, în reluare, de la 22.0