Comisia de Turism intern a ANAT s-a intâlnit, week-end-ul trecut, la Mamaia şi Neptun, cu reprezentanţii patronatelor hoteliere de pe Litoral, pentru a stabili strategia de marketing şi promovare pentru sezonul 2011, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
O modificare majoră în strategia de marketing a programului "Vacanţă în ţara mea" o va constitui lansarea programului "Înscrieri Timpurii 2011" încă din toamna acestui an , pentru a oferi turiştilor români discounturi considerabile pentru rezervarea unor vacanţe pe Litoralul românesc 2011.
Una dintre cele mai importante decizii luate în cadrul acestei întâlniri, a fost înfiinţarea unui Fond de promovare comun, la Asociaţia pentru promovarea şi Dezvoltarea Turismului Litoral - Delta Dunarii", fond la care vor contribui hotelierii şi agenţiile de turism, în vederea finanţării unei strategii de promovare a sezonului 2011 .
Promovarea este o condiţie esenţială a vânzării unei destinaţii turistice, pentru o mai bună prezentare a destinaţiei şi pentru mediatizarea largă a Ofertelor Speciale de genul "Înscrieri timpurii", "Zile gratuite de vacanţă", " Litoralul pentru toţi" etc.
În condiţiile în care bugetele alocate de autorităţile publice sunt extrem de reduse autorităţile au decis să continue să se bazam pe eforturi atrase din mediul privat, ce vor fi reunite în Fondul de Promovare Litoral.
Asociaţia Litoral - Delta Dunării continuă să promoveze un parteneriat solid între hotelieri, touroperatori şi autorităţile locale, pentru a defini şi lansa, la Bursa Litoral 2011, ce va avea loc în perioada 16-17 septembrie, Strategia Litoral 2011.
C.P. Comisia de Turism intern a ANAT s-a intâlnit, week-end-ul trecut, la Mamaia şi Neptun, cu reprezentanţii patronatelor hoteliere de pe Litoral, pentru a stabili strategia de marketing şi promovare pentru sezonul 2011, potrivit unui comuni