Se conturează echipamentul de care va beneficia preşedintele Nicolas Sarkozy, la bordul noului său aparat prezidenţial. Un Airbus A330, pe care preşedintele îl va putea inaugura la toamnă. Gata cu escalele plictisitoare. Este cu siguranţă ceea ce îşi va spune Nicolas Sarkozy, când va urca pentru prima dată la bordul noului Airbus A330. Nou e un fel de-a spune. Cumpărat de la Air Caraibes, aparatul nu are decât 45 de mii de ore de zbor la activ. O nimica toată pentru un astfel de avion.
Se conturează echipamentul de care va beneficia preşedintele Nicolas Sarkozy, la bordul noului său aparat prezidenţial. Un Airbus A330, pe care preşedintele îl va putea inaugura la toamnă.
Gata cu escalele plictisitoare. Este cu siguranţă ceea ce îşi va spune Nicolas Sarkozy, când va urca pentru prima dată la bordul noului Airbus A330. Nou e un fel de-a spune. Cumpărat de la Air Caraibes, aparatul nu are decât 45 de mii de ore de zbor la activ. O nimica toată pentru un astfel de avion.
Capabil să zboare 14 ore fără întrerupere, pentru a parcurge 12 mii de kilometri, avionul botezat neoficial deja "Air Sarko One" îi va veni mănuşă preşedintelui francez. Tocmai bun ca să parcurgă lumea în lung şi în lat, în perspectiva preşedinţiei franceze a grupurilor G8 şi G20, grupuri ce reunesc ţări de pe toate continentele.
Nicolas Sarkozy folosea până acum unul dintre cele două Airbusuri A319 comandate de predecesorul său, Jacques Chirac. Avioane bune, dar cu autonomie mică, lucru care obliga la nenumărate escale. Astfel, Sarkozy s-a decis să achiziţioneze un alt aparat, după ce a făcut o a cincea escală nocturnă la Novossibirsk în Siberia, de fiecare dată ca să facă plinul.
În aşteptarea pregătirii noului aparat - aproape doi ani de lucrări - misiunile îndepărtate i-au fost încredinţate lui Fraçois Fillon. Un premier care cu siguranţă nu va uita recentul drum de înto