Tânărul s-a convins că cel mai simplu mod de a-şi asigura traiul e fiind propriul său şef. Afacerile au devenit în timp un mod de viaţă.
Iubeşte banii şi, spre deosebire de alţii, nu se sfieşte să recunoască acest lucru. E tânăr, dar are o experienţă relevantă în lumea afacerilor şi consideră că ambiţia, flerul şi norocul l-au ajutat să ajungă un antreprenor de succes. Vadim Mihăilescu se ocupă de business încă de când a împlinit 20 de ani. „Recunosc, la început nu ştiam mai nimic din ceea ce trebuia să fac, dar pe parcurs am ajuns să îmi organizez activităţile aşa cum trebuie. Importam produse cosmetice pentru îngrijirea părului, din Italia. Am penetrat foarte uşor piaţa pentru că eram unic distribuitor pe ţară al produselor respective şi am ajuns să acopăr astfel o bună parte din teritoriul ţării”, îşi aminteşte băiatul. Deşi recunoaşte că era depăşit de amploarea propriei afaceri, deşi atunci nu îşi dădea seama de acest lucru, îşi aminteşte că încerca mereu să se distreze şi să transforme pe cât posibil activităţile de serviciu în lecţii de viaţă. „Era normal să caut să mă simt bine la servici şi totodată să învăţ zilnic ceva nou, pentru a putea progresa. Mi-a plăcut întotdeauna responsabilitatea propriei afaceri, aşadar mi-am respectat întotdeauna atribuţiile, în ciuda vârstei şi a tentaţiilor”, spune Vadim.
Cocktailuri marca „Vadim”
În prezent, mureşeanul şi-a schimbat domeniul de activitate. Importă sucuri, siropuri şi pireuri de fructe pentru baruri şi cluburi, utilizate la coctailuri. „Mi-a luat ceva timp să-mi dau seama efectiv ce pot face cu produsele respective şi până am observat potenţialul ridicat de câştig. Acum am ajuns să controlez această piaţă în mai multe judeţe din ţară”, afirmă Vadim. Cu alte cuvinte, dacă serviţi o băutură exotică dintr-un local mai select, aceasta poartă marca produselor aduse în ţară de tânărul mure