O companie britanică va lansa la începutul lunii septembrie Vintage TV, un canal cu muzică din perioada 1940 - 1980 şi cu emisiuni pentru nostalgici. Audienţa pe care o vizează noul post TV prin muzica şi emisiunile pe care le va difuza este formată din persoane cu vârste peste 50 de ani.
O companie britanică va lansa la începutul lunii septembrie Vintage TV, un canal cu muzică din perioada 1940 - 1980 şi cu emisiuni pentru nostalgici. Audienţa pe care o vizează noul post TV prin muzica şi emisiunile pe care le va difuza este formată din persoane cu vârste peste 50 de ani.
Canalul eneglez va purta numele Vintage TV şi va difuza emisiuni despre muzică, modă, cultură şi tendinţe din perioada 1940 - 1980.
Televiziunea vizează cele aproximativ 21 de milioane de persoane cu vârste peste 50 de ani din Marea Britanie, care reprezintă 42% din populaţia ţării. Lesley Ann Jones, unul dintre fondatorii postului TV, explică într-un articol publicat pe siteul dailymail.co.uk că persoanele de peste 50 de ani au cele mai mare venituri şi cel mai mult timp liber, au obiceiul de a cumpăra maşini scumpe, de a pleca în multe vacanţe şi de a achiziţiona servicii financiare. Totuşi, acest segment de public a fost ignorat până acum. Jurnalista britanică, Lesley Ann Jones în vârstă de 53 de ani va avea un talkshow cu invitaţi precum Rick Wakeman, Roger Daltrey, Debbie Harry şi Bryan Adams. Potrivit companiei, 40% din programele Vintage TV vor fi producţii originale şi vor include şi 500 de videoclipuri relizate pentru acest post.
Pe lângă programe originale şi materiale de la concerte clasice, regizori talentaţi vor realiza clipuri pentru melodiile care au condus topurile înainte de 1976, când videoclipurile nu existau, spune David Pick, fost director executiv al casei de muzică EMI şi fondator al Vintage TV.
În plus, canalul pentru seniori va avea şi ma