După o întrerupere de trei zile, începând cu seara de vineri, circulaţia rutieră a fost reluată pe Podul Dacia luni dimineaţă la ora 6, însă aceasta e permisă doar autoturismelor, cu o limitare de viteză la maxim 5 km/h.
Traficul greu este în continuare interzis pe pod, deoarece betonul turnat pentru refacerea liniilor de tramvai are nevoie de un interval de 28 de zile pentru consolidare, interval în care vibraţiile trebuie să fie reduse la minimum, conform cerinţelor Inspectoratului Teritorial de Stat pentru Construcţii.
Lucrările de refacere a zonei cuprinse între Podul Dacia şi Centrul Civic au ca motivaţie necesitatea "îndulcirii" curbelor, după ce s-a constatat că vechea configuraţie a liniilor, cu viraje prea strânse, a provocat defectarea noilor tramvaie de tip Siemens.
În prezent, lucrările continuă dinspre Podul Dacia spre intersecţia Cele Trei Crişuri, din apropierea Colegiului Emanuil Gojdu, unde a fost excavat pământul de sub viitorul traseu al liniilor.
Lucrările al căror beneficiar este OTL includ şi amenajarea unei noi giraţii în Centrul Civic, costul lor fiind de peste 3,4 milioane de lei şi având ca termen de finalizare data de 1 octombrie.
Până la încheierea lor, date fiind ambuteiajele create în zonă, şoferilor li se recomandă folosirea altor trasee decât cel care leagă direct Centrul Civic de strada Republicii via Bulevardul Magheru, ca de exemplu ocolirea pe ruta Horea şi Cuza Vodă (pentru şoferii care vor să ajungă dinspre Nufărul şi Cantemir spre centru), respectiv Bulevardul Decebal şi strada Roman Ciorogariu (pentru cei care se deplasează dinspre Rogerius).
După o întrerupere de trei zile, începând cu seara de vineri, circulaţia rutieră a fost reluată pe Podul Dacia luni dimineaţă la ora 6, însă aceasta e permisă doar autoturismelor, cu o limitare de viteză la maxim 5 km/h.
Traficul greu este în contin