Principalele canale de vânzare sunt Rabla şi Casa Verde
Cele două programe sunt cam singurele oportunităţi pentru jucătorii din România
Companiile din România care activează pe piaţa termotehnică locală au două motive pentru a fi optimiste, programele "Rabla la centrale" şi, mai nou, "Casa Verde". Acestea ar fi singurele oportunităţi ale companiilor care activează în această piaţă despre care nu se mai poate vorbi că este într-o creştere generalizată. Însă, anunţul că nu se mai subvenţionează căldura, un coşmar pentru populaţie, va fi un avantaj pentru firmele care produc şi vând centrale termice, este de părere Baxi România. "Există o serie de oportunităţi pentru piaţă, cu potenţial diferit - programul «Casa Verde», obligaţia României de a se alinia la politicile UE cu privire la eficienţa energetică, parcul de centrale termice învechite tehnologic şi nemulţumirea faţă de costurile şi performanţele sistemului centralizat. Însă pentru perioada imediat următoare, balonul de oxigen al industriei va veni din renunţarea la subvenţionarea termoficării de către Guvern. În contextul restrângerilor bugetare şi la nivel local, subvenţiile primăriilor vor cădea şi ele, dezvăluind din toamnă, într-un mod dramatic şi brutal, costul real al încălzirii şi apei calde pe care l-am susţinut mascat toţi contribuabilii de ani de zile. Ne aşteptăm astfel ca centralele termice să reintre în interesul imediat al celor care caută confort real la costuri corecte şi controlabile", a declarat Sever Scarlat, directorul general al Baxi România.
Şi afacerile Baxi au fost influenţate considerabil de vestea proastă a autorităţilor
Şeful Baxi a mai spus că avansul cifrei de afaceri se justifică prin programele de marketing mai active, precum şi prin fructificarea oportunităţilor din piaţă. "Însă fenomenul cu cel mai important impuls este anunţul auto