Preşedintele Consiliului Judeţean Caraş-Severin, Sorin Frunzăverde, a reuşit "performanţa" de a scoate la mezat, în premieră în România, aeroportul din Caransebeş. Acesta este şi motivul pentru care obiectivul considerat cândva de siguranţă naţională a ajuns sat fără câini.
1 /.
Sistemele de supraveghere existente au fost abandonate la scurt timp după privatizare. Fostul deputat PSD Iosif Armaş, supranumit şi "groparul" staţiunii Băile Herculane, a fost cel care a lăsat în paragină activul cu care l-a cadorisit amicul său de la vremea respectivă, Sorin Frunzăverde.
Judeţul Caraş-Severin, considerat de mulţi o adevărată atracţie turistică, a rămas fără aeroport acum 10 ani. Paradoxal, acesta a asigurat legătura zonei cu Bucureştiul vreme de două decenii, însă autorităţile locale au decis că nu mai este de folos. Cel puţin aşa declara Sorin Frunzăverde, preşedintele CJ, în noiembrie 2008.
În condiţiile în care în alte judeţe care au preluat aeroporturi în administrare, autorităţile se zbat să păstreze porţile aeriene pentru a dezvolta infrastructura, în Caraş-Severin oficialii au renunţat la aeroport. Atunci a fost privatizată SC Aeroportul Caransebeş SA, societatea care administrează fostul aeroport de stat.
Consiliul judeţean, proprietarul aeroportului, a înstrăinat acţiunile către firma Argirom Internaţional, a omului de afaceri Iosif Armaş. S-a vorbit atunci despre transformarea aeroportului în unul internaţional şi despre atragerea investitorilor străini. Lucrările la aeroport au bătut însă pasul pe loc.
Armaş a tărăgănat investiţia până când a intrat în faliment şi a fost forţat să vândă. Aeroportul a fost preluat de un alt om de afaceri, Axente Obrejan, care abia acum se zbate să refacă infrastructura distrusă.
"Am început să îngrădesc, să amenajez în interior. Urmează să amenajez pista.