Mai multi clienti ai unei banci din Brasov au reclamat la Protectia Consumatorului ca le-au fost golite conturile, prejudiciul ridicandu-se pana la un milion de lei.
Oamenii au ramas fara toate economiile, dupa ce o functionara de la banca respectiva a golit toate conturile. Unei femei i s-a facut rau, dupa ce a constatat ca nu mai are niciun ban in cont.
Conform Antena3.ro, banca in cauza ar fi Credit Europe Bank, iar conducerea a anuntat ca a fost declansata o ancheta interna. Cu toate acestea, autoritatile nu au facut public oficial numele bancii implicate.
Directorul Oficiului pentru Protectia Consumatorilor Brasov, Ionut Spataru, a declarat ca mai multe persoane au reclamat faptul ca le-au disparut banii din conturile de la respectiva banca.
"Sunt cel putin 10-11 persoane care aveau depozite la banca. Cand au venit sa ridice dobanda la depozite, au constatat ca le-au disparut banii din cont. Suma care a disparut depaseste 10 miliarde de lei vechi", a declarat Spataru, contactat de Ziare.com.
Oficialul OPC este extrem de nemultumit de faptul ca angajatii bancii s-au aratat refractari la dispozitiile autoritatilor si a declarat ca acestia au facut presiuni asupra angajatilor ANPC.
"Am inteles ca a existat o plangere penala facuta de banca pe numele angajatei. Asta e o chestiune interna a bancii, noi protejam interesele consumatorului, in 15 zile acestia trebuie sa dea banii inapoi. Banca a fost amendata cu 50.000 de lei", a declarat Spataru, precizand ca este amenda maxima in acest caz.
Acesta a adaugat ca au existat conturi din care s-au furat zeci de mii de euro, existand chiar si un cont din care s-au furat 73.000 de euro.
In plus, reprezentantul ANPC a sustinut ca angajatii bancii "sicaneaza" angajatii de la protectia Consumatorului, care incearca sa recupereze prej