Aproximativ jumătate din cererile celor care doresc să obţină un împrumut de la Provident sunt respinse ca urmare a faptului că potenţialul client nu se încadrează în cerinţele instituţiei financiare nebancare. ''Provident acordă împrumuturi în mod responsabil, astfel că apoximativ jumătare dintre cererile pe care le primim sun respinse pentru că oamenii nu se încadrază în tiparul nostru'', a declarat ieri directorulul general al Provident Financial România, Russell Johnsen, într-o conferinţă de presă.
Cu toate acestea, şeful Provident estimează că numărul clienţilor va creşte la circa 500.000, de la peste 187.000 câţi erau înregistraţi la 30 iunie. "Estimările noastre indică un număr de clienţi situat între 400.000 şi 500.000. La finele primelor şase luni, Provident avea peste 187.000 clienţi şi ne aşteptăm să atingem pragul de 200.000 în decembrie 2010", a spus Johnsen
Acesta a adăugat că Provident Financial va continua să investească în dezvoltarea afacerilor pe piaţa locală, urmând ca societatea să aibă circa 1.000 de angajaţi în 2013, de la 570 în prezent, şi să îşi dubleze numărul de agenţi, la aproximativ 5.500. "De asemenea, reţeaua de birouri va creşte de la 44 la 61 şi vom avea acoperire teritorială naţională, comparativ cu 75% în mediul urban în prezent", a spus şeful PFR.
Potrivit datelor companiei, valoarea totală a investiţiilor Provident Financial în România a depăşit 65 milioane de euro, din care mai mult de 14 milioane de euro au fost alocaţi pentru acest an.
Şeful Provident a mai anunţat că, începând de ieri, clienţii societăţii pot alege să primească şi să restituie prin transfer bancar împrumuturile noi. "Clienţii pot alege, dacă doresc, să primească şi să plătească împrumuturile prin transfer bancar sau prin intermediul reprezentanţilor noştri, care se vor deplasa la domiciliul acestora, contra cost. În cazul primei vari