Mai mulţi clienţi ai unei sucursale Credit Europe Bank din Braşov au descoperit că au conturile goale în momentul în care au încercat să scoată bani de la bancă. Prejudiciul ar fi de peste un milion de lei. Poliţiştii spun că au cinci suspecţi:o persoană din conducerea sucursalei, trei operatori ghişeu şi un casier. Sursa: Oana DanSursa: Codrin Prisecaru
1 /.
Aceştia sunt cercetaţi în stare de libertate, pentru fals informatic şi fraudă informatică.
Cea mai mare sumă sustrasă dintr-un cont este de 70.000 de euro.
O bătrână a avut nevoie de îngrijiri medicale după ce a aflat că i-au dispărut economiile din cont. Citiţi aici povestea unui păgubit
Potrivit directorului OPC Braşov, Ionuţ Spătaru, se pare că unul dintre angajaţi şi-ar fi însuşit banii. Acesta a precizat pentru evz.ro că banca trebuie să le înapoieze banii oamenilor în termen de 15 zile.
“Aceşti consumatori au depus banii în contul băncii, nu al unei persoane fizice. Ei au constituit depotite şi s-au dus după trei luni şi au descoperit că nu mai au niciun ban în cont. Dacă aceşti consumatori vor să îşi retragă banii, banca trebuie să îi elibereze, conform legii, în maximum 15 zile”, ne-a explicat Ionel Spătaru.
Credit Europe a fost deja sancţionată de OPC Braşov cu 15.000 de lei.
Reprezentanţii băncii au depus o plângere penală împotriva unei angajate a unităţii.
Potrivit unui comunicat remis evz.ro, "în urma sesizărilor primite din partea unor clienţi ai sucursalei, în data de 30.07.2010 am demarat o anchetă internă pentru investigarea plângerilor. Totodată, la data de 05.08.2010 am sesizat Parchetul de pe lângă Judecătoria Braşov pentru demararea cercetărilor. Cazul este investigat în acest moment de către DIICOT."
Spătaru a mai precizat, la RTV, că reprezentanţii băncii ar fi încercat să îngreuneze acţiunea OPC şi chiar ar